Thursday 27 April 2017

Unknown

Kisah Lucu Si Ailurophobia (phobia kucing)

Ailurophobia adalah sejenis fobia yang berunsur daripada ketakutan kepada kucing.. Biasanya fobia ni datang bila sang kucing melakukan sesuatu yang di luar jangkaan si penerima..faham tak?contohnya macam kena cakar ke..kena gigit ke.. kena hempap ke... Fobia ni tak membahayakan pun..cuma kucing itu sendiri lebih tertarik kepada si fobia ni..kelakar kan..nak tahu sebab apa..sebab ada jenis kucing yang tak berapa nak manja ni bila dipanggil-panggil, dia akan terasa terancam..si fobia pulak bila nampak kucing, dia akan kaku dan berdiam diri..ketakutan sebenarnya tu..dan si kucing merasakan si fobia bukan satu ancaman padanya lalu si kucing pun pergi la kat si fobia..so sweet..Lepas tu ada lah yang menjerit bagai kan..haha..

Cara paling effektif nak buang fobia ni adalah dengan mengatasi ketakutan itu sendiri..watlek watkool jela kn..tanam dalam diri "rilexlah,kucing tak makan orang pun"

trying to overcome fear of cat..hee

Ok..move to story..ada tak kawan-kawan korang yang takut kucing?Mesti lawak giler kan..





Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :